Gratis verzenden vanaf € 35,-
Veel gestelde vragen
Bestelling
Jazeker, wij pakken jouw bestelling graag gratis voor je in. Je kunt dit aangeven bij het afronden van jouw bestelling.
Soms gebeurt het dat de bevestigingsmail aankomt in de spam box of ongewenste mail. Vooral bij Hotmail en Gmail adressen komt dit voor. Mocht daar ook niets in staan, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail, WhatsApp of telefonisch. Klik op contact voor de gegevens.
Dat is nagenoeg altijd mogelijk. De meeste producten kunnen wij bestellen voor je. De levertijd wordt dan vanzelfsprekend wel wat langer. Neem gerust contact op om te informeren over de producten welke je graag zou willen bestellen.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Betaling
Bedrijven in Nederland kunnen bij ons op rekening bestellen. Wij vragen wel om de eerste bestelling vooraf te betalen. Bestelt je voor de tweede keer kies dan op rekening. Wij sturen de factuur mee met de bestelling of deze wordt op verzoek naar de financiële administratie gestuurd.
Ja, dat kan. Kies dan voor Billink “achteraf betalen”. Met “achteraf betalen” bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als je onderweg bent of als je geen reader of creditcard bij de hand hebt. Wil je het product eerst zien, betaal dan achteraf met Billink. Voor deze dienst vragen wij € 1,00 extra.
Je kunt op de volgende manieren betalen:
- iDeal (Nederland)
- Bancontact (België)
- Apple Pay
- Creditcard (Visa/Master Card/Maestro)
- Billink “Achteraf betalen”
- Pinnen of contant betalen bij afhalen in De Punt
- Op rekening (alleen voor bedrijven in Nederland, vanaf de 2e bestelling)
Verzenden
Als jouw pakket verzonden is krijg je een e-mail met daarin een track & trace code, je kunt dan op de site van PostNL, GLS of DPD kijken waar jouw pakket is.
Ja, dat is zeker mogelijk. Stuur een e-mail met wat je wilt bestellen en naar welk land het verstuurd moet worden. Je krijgt dan een mail met de verzendkosten en de verwachtte levertijd. Mocht dit allemaal akkoord zijn, maken wij een factuur met alle gegevens. Na betaling wordt jouw bestelling verzonden.
Naar België wordt alles als pakket verzonden met PostNL. Het pakket wordt thuis afgeleverd. De kosten hiervan zijn € 7,99. Bij bestellingen vanaf 35 euro (binnen Nederland en België) brengen wij GÉÉN verzendkosten in rekening!
- Wij verzenden via PostNL naar jouw thuisadres. Jouw bestelling wordt dan de volgende werkdag bezorgd (mits voor 14:00 uur besteld). De kosten hiervoor zijn € 5,99.
- Als jouw bestelling door de brievenbus past, wordt er automatisch een bedrag van € 3,99 berekend. Bestellingen worden dan met PostNL verstuurd in een brievenbusdoosje of envelop.
- Als extra optie om verzendkosten te besparen bieden wij ook afhalen in De Punt aan. Woon je in de buurt en wil je liever geen verzendkosten betalen, kies dan afhalen. Je krijgt dan een mail om een afspraak te maken voor ophalen.
- Bij bestellingen vanaf 35 euro (binnen Nederland en België) brengen wij GÉÉN verzendkosten in rekening!
Bestellingen voor 14:00 uur ontvangen, worden dezelfde (werk)dag nog verzonden. Bestel je na 14:00 uur dan wordt deze de volgende (werk)dag verzonden.
Klachten over de levering dienen in eerste instantie per e-mail aan ons gemeld te worden. Onze medewerkers staan je graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij je thuis af te leveren.
Retourneren
Daar zijn geen kosten aan verbonden, mits je het met een retouretiket van ons via PostNL terugstuurt. Bij “Ruilen en Retourneren” vind je hoe dit werkt.
Ja, dat kan. Je hebt na ontvangst 14 dagen bedenktijd. In deze periode kun je bij ons een melding doen dat je jouw aankoop of bestelling aan ons wilt retourneren. Je hebt na deze melding 14 dagen om het product aan ons op te sturen. Artikelen dienen zo veel als mogelijk in de originele verpakking (met aangehecht origineel label) teruggestuurd te worden. We vragen je daarom om gedurende de bedenktijd zo voorzichtig mogelijk met je aankoop om te gaan. Als je een product gebruikt, incompleet of beschadigd terugstuurt, kan er waardevermindering worden toegepast. Wij willen onze producten en service blijven optimaliseren. Daarom horen wij graag de reden waarom je de artikelen retourneert. Je hoeft geen reden op te te geven.
Wanneer je iets retour wilt sturen kan dit gratis via een PostNL punt. Stuur een e-mail naar webshop@doeppiedee.nl met daarin de gegevens van jouw bestelling, bestelnummer, rekeningnummer waar het geld op teruggestort kan worden en de reden van retour. Je krijgt dan via de mail een bon welke je kunt gebruiken om het pakket terug te sturen. Deze plak je op het pakket en geef je af bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Kijk op de site van PostNL voor het dichtstbijzijnde PostNL punt.
Bewaar het verzendbewijs dat je krijgt bij het PostNL punt goed. Hier staat een track & trace code op. Hiermee kan het pakketje gevolgd worden. Het geld wordt teruggestort als het pakket binnen is.
Andere vragen
Neem dan meteen contact op met ons via WhatsApp of via e-mail. Stuur een foto van het product mee en laat ons weten wat er beschadigd is. Wij zullen dan samen tot een goede oplossing komen.
Het kan zijn dat je het product terug moet sturen (op onze kosten uiteraard) en dan sturen wij een nieuw product op. Het gebeurt ook wel eens dat retour sturen te veel kost, dan sturen wij een nieuw product op en mag je de andere houden. Dit wordt altijd in overleg gedaan.
Producten die niet op voorraad zijn, komen nagenoeg altijd weer terug. Soms snel, soms duurt het wat langer. Vraag de verwachte levertijd gerust na bij ons. Dit kan via WhatsApp, telefonisch of via e-mail. Klik op contact voor de gegevens.
Ja, dat is zeker mogelijk. Kies bij jouw bestelling voor ophalen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op, om een afspraak te maken om het op te halen. Je kunt jouw bestelling vooraf betalen, maar aan de deur betalen is ook mogelijk. Dit kan contant of met pin. Kies dan voor betalen bij afhalen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@bezigeboefjes.nl. Beschrijf je klacht zo specifiek mogelijk. Wij gaan vervolgens ons best doen om te kijken of we je klacht kunnen oplossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Sinds 28 mei 2022 is er een nieuwe wetgeving actief die het plaatsen van nep reviews en de manipulatie op review vlak verbiedt. Hier zijn wij natuurlijk heel blij mee.
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door Feedbackcompany. Feedbackcompany heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.
Op de site van Consuwijzer vind je meer informatie over veilig online winkelen.
Mijn vraag staat er niet bij!
Dit kan via WhatsApp of telefonisch op +31(0)622976294 of stuur jouw vraag naar webshop@bezigeboefjes.nl.